26. Things to do before I die…

before-i-die-savannah-by-trevor-coe

Założyłam kilka dni temu zupełnie z nudów i dla zabawy ask’a, a codziennie dostaję dawkę cudownych, ciekawych pytań. Odpowiadanie na nie sprawia mi mnóstwo frajdy, a jedno z nich zainspirowało mnie do utworzenia listy „Things to do before I die” i podzielenia się nią ze światem 🙂

Things to do before I die:

  1. Skończyć studia.
  2. Napisać i wydać książkę.
  3. Mieć domek nad morzem lub oceanem.
  4. Znaleźć bratnią duszę.
  5. Przeżyć wspaniałe i wyjątkowe oświadczyny.
  6. Zjeść egzotyczne owoce z tajlandzkiego bazaru.
  7. Zobaczyć na własne oczy Operę w Sydney.
  8. Posurfować (a przynajmniej tego spróbować) na portugalskich i hiszpańskich falach.
  9. Mieszkać w różnych miejscach na Ziemi.
  10. Wykonywać pracę, która przynosi mi satysfakcję.
  11. Skoczyć na bungee lub ze spadochronem.
  12. Zrobić tatuaż.
  13. Nauczyć się francuskiego i włoskiego.
  14. Być szczęśliwą.
  15. Pokochać i zaakceptować siebie w 100%.
  16. Znaleźć aktywność fizyczną, która autentycznie sprawia mi przyjemność.
  17. Inspirować ludzi swoją historią lub postawą.
  18. Być pozytywną osobą.
  19. Założyć kanał na YouTube.
  20. Nauczyć się medytować i robić to regularnie.
  21. Wygrać nagrodę Nobla.
  22. Zrobić forearm stand (joga) bez pomocy ściany.

follow_your_dreams_by_jenneditions123-d5wyr6g

Oczywiście będę regularnie zaglądać i odhaczać/skreślać zliczone już punkty oraz z pewnością dodawać nowe pozycje. Mam nadzieję, że uda mi się zaliczyć je wszystkie i spełnić swoje marzenia. 🙂

Skomentuj

