14. Nowy Rok

Po raz kolejny bawiliśmy się na swój sposób w sylwestrową noc, po raz kolejny zmagaliśmy się z kacem, bólem głowy lub po prostu niewyspaniem 1 stycznia i po raz kolejny coś sobie postanawiamy.

happy-new-years-eve-tumblr-04

Czy postanowienia noworoczne mają sens?

I tak, i nie. Dla większości nie, bo zwykle kończy się to porażką lub najzwyklejszym zapomnieniem. Wśród nas są jednak tacy, którzy potrafią się w sobie zebrać i je zrealizować. Najlepsze jest to, że pomimo że grupa tych osób jest mniejszością, to każdy z nas może do niej dołączyć, gdy tylko tak zdecyduje 🙂

Ja, gdy coś naprawdę sobie postanawiam, mocno się tego trzymam i nie rezygnuję. Musi to być jednak stanowczy, konkretny cel. Na ten rok mam dużo małych postanowień, które chciałabym zrealizować. Wśród tej listy są jednak trzy priorytety:

  1. Pisać, rozwijać się, tworzyć – chcę w końcu realizować moją potrzebę kreowania, żyć kreatywnie i twórczo. Oczywiście będę też kontynuować prowadzenie mojego instagrama, na którego oczywiście Was zapraszam : )
  2. Przyłożyć się do nauki – pomimo że na stopnie nie narzekam, to przez ostatnie 1.5 roku bardzo się rozleniwiłam pod względem szkolnej nauki. Niestety w gimnazjum miałam do tego więcej zapału, niż teraz, a wolałabym, aby raczej było odwrotnie. Do matury zostało mi ok. 14 miesięcy, ale po głowie chodzą mi kierunki, na które progi są bardzo wysokie. Czas wziąć się do pracy i zawalczyć o swoją przyszłość!
  3. Dbać o duszę i ciało – zdrowa dieta oraz treningi są bardzo dla mnie ważne, dlatego będę je kontynuować. Nie zaprzestaję również pracować nad duszą; samoakceptacją, pozytywnym myśleniem, byciem „tu i teraz” oraz ogólnie szeroko pojętym samorozwojem.

A Wy macie jakieś postanowienia? Chętnie dowiem się, jakie są Wasze cele na nowy rok : )

Szczęśliwego Nowego Roku!

2 thoughts on “14. Nowy Rok

Skomentuj

