9. Poznać siebie…

Snow in the hair

Myślę, że powoli odnajduję i poznaję siebie. Co więcej, akceptuję to, jaka jestem i nie próbuję zmieniać na siłę. To też oznacza, że wracam do pisania. Będę pisać to, co leży mi na sercu lub krąży w moich myślach. Tylko i aż tyle : )

Pisanie od zawsze gdzieś przewijało się w moim życiu. Czy to tworzenie prostych komiksów jako przedszkolak, czy amatorskich opowiadań podczas pierwszych lat szkoły podstawowej. Już jako nieco starsze dziecko, zaczęłam na poważnie pisać dość pokaźne objętościowo książki. Treść jednak pozostawiała wiele do życzenia, ale bądźmy szczerzy- co ambitnego może wymyślić 12-latka..? Potem na dłużej pozostałam na Photoblogu. Pomimo że pełnił on też funkcję mojego dziennika diety (?), o czym może jeszcze kiedyś bardziej się rozwinę, bo to dość obszerny temat, to z czasem stał się miejscem do przelewania moich myśli. Niestety tam bardzo ceniłam sobie anonimowość, więc gdy częściowo ją straciłam, razem z nią znikł dla mnie sens oraz komfort otwierania się na tej witrynie. Pisania mi brakowało, więc tak powstał ten blog.

Jest we mnie mnóstwo sprzeczności. Jestem umysłem typowo matematycznym. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest właśnie matematyka i chyba całkiem dobrze sobie z nią radzę. Mimo to zawsze trudno jest mi stwierdzić, czy w życiu kieruję cię bardziej wiedzą oraz rozumem, czy intuicją i emocjami. Tkwi we mnie artystyczna dusza, która przejawia się poprzez moje zamiłowanie do pisania. Nie wspominając o moich rozmyślaniach na wszelkie tematy, refleksjach i wrażliwości. I chyba zaczynam lubić ten konflikt. A może konflikt to złe słowo? Zaczynam lubić tę rozbieżność, która pozwala mi na bezproblemowe rozwiązywania zadań matematycznych, a jednocześnie bycie marzycielką : )

2 thoughts on “9. Poznać siebie…

Skomentuj

