7. Lubisz kawę?

tumblr_lnc50i5QQY1qbyi3no1_500_large

Mroźny wiatr przeszywa me ciało. Przechodzi po nim dreszcz, a na rękach pojawia się gęsia skórka. Czy lato odeszło już na dobre? Z nadzieją wciąż nie chowam letnich rzeczy w głąb szafy. Przeklinam cichutko pod nosem okoliczności, które spowodowały, że urodziłam się w takiej, a nie innej strefie klimatycznej. Czasami mam wrażenie, że mój nastrój spada proporcjonalnie do temperatury powietrza… Najtrudniej jest mi pozostać pozytywną, gdy słońce całymi dniami chowa się za gęstymi chmurami, a noc trwa od godziny 16 do 7 rano…

Za chwilę przypominam sobie jednak, że pogoda należy do grupy rzeczy (zjawisk), których nie jestem w stanie zmienić. Pozostaje mi ten fakt zaakceptować i przyswoić sobie powiedzenie „nie ma złej pogody, jest tylko złe ubranie”.

Wracam do domu wcześniej niż zwykle. Zrzucam niewygodne „wyjściowe” ciuchy. Wkładam gruby, ciepły i choć już stary, to wciąż ulubiony sweter. Zapominam już, jak bardzo bolesne było starcie z chłodnym powietrzem. Biorę duży, ulubiony kubek i sięgam po ziarna kawowca. Otwieram opakowanie, a cudowny aromat już unosi się w powietrzu. Zapach, który zawsze sprawia na mnie ogromne wrażenie. Niesamowicie intensywny, świeży, niepowtarzalny. Z gotową już kawą siadam przy oknie tarasowym na miękkich poduszkach. Wiatr wciąż hula za oknem, wprawiając przy tym w delikatny ruch gałęzie iglaków oraz taflę wody w oczku ogrodowym. Przyglądam się zieleni trawy, fioletowym wrzosom oraz błękitnemu niebu. Łyk po łyku delektuję się smakiem napoju, który już dawno podbił moje serce. To jest chwila, która dla mnie mogłabym trwać wiecznie. To jest moja #dailydelight 🙂

A Ty lubisz kawę?

*Chciałam tylko zaznaczyć, że wiem, że nie ma jeszcze mrozów, a opis troszkę może wydawać się przesadzony… Jednak u mnie rodzinna jest zła tolerancja chłodu (o ile coś takiego istnieje?). Razem z mamą zawsze trzęsiemy się z zimna, gdy tylko zrobi się troszkę chłodniej.

4 thoughts on “7. Lubisz kawę?

  1. Ja jestem kawoszem stuprocentowym! *.* I kocham ciepłe swetry, poduchy, kocyk, świeczki i ten cały jesienny klimacik. Z kawowym zapachem w tle oczywiście 🙂

    Polubienie

Skomentuj

